ריכוז המלצות

מכיוון שהבלוג עמוס בסיפורים ויש המלצות מפוזרות, ריכזתי בדף הזה מספר המלצות ספציפיות - בעיקר מקומות לינה.


אנחנו לנו בטיול הזה בחדרים פרטיים באכסניות. היו לכך כמה סיבות. החפירות שלי העלו שמלונות ברמה ממוצעת (3*), כמו אלה שאני נוהגת לישון בהם במערב, הם בעייתיים בסין. מצב תחזוקה ירוד, ויש בעיה קשה עם צוות שלא מדבר אנגלית. זה נובע מכך שרוב התיירות בסין היה מקומית, ואין להם סיבה להתאמץ.
באכסניות מתרכזים הרבה תיירים צעירים, תרמילאים, גם זרים - ויש יותר דוברי אנגלית. מובן שבחרתי גם לפי הדיווחים וההמלצות באתר בוקינג ובטריפ אדוויזר, תוך הסתכלות גם על פרמטר השפה.

החדרים באכסניות היו באופן טבעי פחות מפנקים מבתי מלון, וההמלצות שלי פה הן ביחס לאכסניה. אכסניה אינה מלון מפואר, גם אם היא אכסניה מצויינת.

אכסניה בבייג'ינג:
Dragon King - נמצאת קרוב מאד לתחנת Zhangzizhong על קו 5 במטרו. החסרון הוא שקו 5 אינו מאד שימושי (למעט הגעה למקדש השמים והשוק שלידו) ולכן כמעט בכל נסיעה נאלצנו להחליף. ההחלפות במטרו ארוכות ומעייפות. 
האכסניה עצמה מאד נחמדה, הצוות היה מקסים ועזר רבות כשנזקקנו. יש בה מסעדה עם אוכל סיני ומערבי (לא משהו, אבל זה מאפיין את כל המקומות מהסוג הזה), שבערב הופכת לפאב.
הדראגון קינג קיבלה 8.2/10 בבוקינג ו- 4/5 בט"א, נכון ל 2016.

מופע אקרובטיקה בבייג'ינג:
המופע מתואר בפוסט מ 13/4. מומלץ להזמין לשורה 4 באמצע, יחס עלות-תועלת אופטימלי.

אכסניה בשיאן:
Green Forest Hostel - נמצאת מחוץ לעיר העתיקה אבל קרוב מאד לשער הצפוני שלה וצמוד לתחנת מטרו (2 תחנות ממגדל הפעמון). האכסניה היתה אז (ב 2014) חדשה לגמרי ומאד מושקעת, כמעט כמו מלון בוטיק יותר מאכסניה, והיתה ממש זולה. אני לא יודעת אם התנאים האלה עדיין מתקיימים. בדיעבד אני גם חושבת שנוח יותר ללון בעיר העתיקה, במרחק הליכה מהאתרים המרכזיים, כי כשחזרנו לאכסניה כבר לא היה כוח לצאת שוב.

אכסנייה בצ'נגדו:
Lazybones Hotel -אכסניה עם אווירה תרמילאית נפלאה ואפשרויות מינגלינג. נמצאת ממש מול תחנת מטרו Luomashi שעוברים בה קו 1 וקו 4. מנזר וונשו נמצא במרחק הליכה קצר.

אכסנייה בגווילין:
Riverside hostel (ויש גם לינק מבוקינג) - קשה להגזים בתיאור חביבותה של האכסניה הזו, שנמצאת במרחק הליכה גם מתחנת האוטובוס והרכבת (הצמודות זו לזו) וגם ממרכז העיר. למי שיותר עייף גם לא חסרים אוטובוסים על הציר הראשי לידה. עם זאת היא בעצמה נמצאת בסמטה פנימית, שקטה, עם נוף לנהר. החדר הזוגי עם הנוף לנהר מקסים במיוחד. גם הצוות היה ידידותי מאד.

טראסות האורז לונגשאן - כפר טיאנטו מעל דזאי:
Tian Ranju Inn (ושוב יש גם לינק מבוקינג) - גסטהאוס סביר ומעלה, חדר בסיסי אבל נעים ואוכל טעים. בעלי הבית מדברים אנגלית וזה מצויין. ניתן לארגן דרכם הסעה מגווילין לדזאי.

הונג קונג:
בהונג קונג יש מבחר אינסופי של מקומות לינה. בגלל שהיינו שם בחג המחירים היו גבוהים מהרגיל. בחרתי במלון קטנטן בשם Innsight שנמצא בבניין ובו משרדים ואולי גם אכסניות נוספים, בקאולון. מבפנים המקום אמנם קטן למדי אבל נקי מאד ופונקציונלי ולא משרה אווירה קלסטרופובית. גם השירות בקבלה היה חביב מאד. ממש ליד נמצאת אחת הכניסות לתחנת המטרו tsim sha tsui שזה מאד נוח. בהתאם לתקציב, המקום מומלץ.

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה