מוסקבה, "פינת הגאון"



לקחתי את השם בהשאלה מאודטה, זוכרים אותה?
בדף הזה אני ארכז המלצות ספציפיות למטיילים במוסקבה, לטובת מי שמתקשה לדוג אותן מתוך הסיפורים הארוכים.

והתמונה? סתם בשביל היופי.

לינה
מלון Sleepy Tom, מלון בוטיק מקסים קרוב לתחנת מטרו מיאקובסקאיה









סים מקומי
נכון למועד הביקור שלנו, 2015, הסים הזול ביותר הוא של BeeLine. תמורת 400 רובל קיבלנו 2G גלישה ועוד מספר כלשהו של שיחות ו-SMS-ים. נרכש בחנות סוויצנוי שזו רשת עם הרבה חנויות בעיר.



אוכל - מוסקבה עם ילדים

אנחנו נסענו ל"טיול תקציבי" ובנוסף הילדון שלי מאד בררן באוכל. לכן לא תראו פה המלצות על מסעדות גאורגיות מופלאות (ויש כאלה הרבה במוסקבה) או נובל קוויזין רוסי. ראו בזה המלצות למטייל עם ילדים, אם כי גם אני נהניתי מהאוכל.

Mu Mu - הרשת עם הפרה. לקוראי אותיות באנגלית זה יראה כאילו קוראים לה My My, אז כן זה מו מו והגעתם למקום הנכון.
המסעדות הן מסעדות שירות עצמי, בערך כמו מסעדת איקאה רק פי 100 יותר מבחר.. וגם יותר טעים. אנחנו אכלנו רק בסניף בקניון אוחוטני ריאד ליד הכיכר האדומה, ובכל הפעמים שהיינו שם היה תור די ארוך אבל הוא מתקדם במהירות סבירה. הצטערתי שבגלל הלחץ מאחור וחוסר תקשורת עם המגישות לא יכולתי לשאול מה זה כל דבר ולבחור בצורה מיטבית אבל בסה"כ נהנינו מהאוכל. המחירים מצחיקים. ארוחה לשניים, עם מבחר מנות (כי לא ידעתי מה יהיה טוב אז פשוט בדקתי כמה), כולל שתיה וקינוח קטן עלתה 80-90 ש"ח.

האתר שלהם ברוסית בלבד אבל גוגל טרנסלייט יעזור גם למי שלא קורא רוסית להבין. אפשר להתרשם שם מהתפריט וגם למצוא את הכתובות: http://www.cafemumu.ru/


Il Patio  - רשת מסעדות איטלקיות זולות. לא מדובר באוכל גורמה אבל זה גם לא פאסט פוד. האוכל מגוון והמקום בהחלט פונה למשפחות. אנחנו דגמנו פעמיים את הסניף ליד תחנת מיאקובסקאיה ואפילו מצאנו כמה מלצרים דוברי אנגלית.
גם האתר שלהם ידרוש שימוש בגוגל טרנסלייט אם אתם לא דוברי רוסית: http://ilpatio.ru/


Teremok - זו כבר רשת פאסט פוד שקל למצוא ב food courts בקניונים למיניהם. עם זאת זו בחירה חביבה כשהילדים דורשים מקדונלדס, וטרמוק חולקת עם מקדונלדס את אותו מתחם. או סתם כשרעבים באמצע השופינג. הפאסט פוד של טרמוק הוא רוסי. זו הזדמנות להכיר מגוון מאכלים במחירים עוד יותר זולים מאשר במו-מו. יש שם בליני (בלינצ'ס) ופלמני (כיסונים, יותר מזכיר לי דים סאם), קאשה עם כל מיני סוגי בשר לידה (כוסמת קלויה. נסו, זה טעים..), וכמובן סלטים ומרקים. 

אתם כבר יודעים איך להתמודד עם אתרים ברוסית? אז הנה http://www.teremok.ru/














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה